Adjunt responsable admin/finaces i control gestió

Publicada: miércoles, 9 de noviembre de 2022

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Codi


560-2020S

Descripció


Disposeu del grau en Administració/Finances o 3 anys d'experiència similar en empreses del sector de la ferreteria i subministraments industrials o 5 anys d'experiència similar en altres sectors? Si a més a més posseeixes dots per a la presa de decisions i la resolució de problemes, capacitat analítica i de síntesi i capacitat de treballar en equip, ets la persona que estem buscant!

Vacants


1

Es requereix:

Ampli domini i coneixement de treball del Pack Microsoft Office.

Coneixement de programes de gestió comptable tipus Sage, Sap, A3 o similar.

Mínim nivell B2.2 anglès.

Coneixements de Comptabilitat Analítica i Control de Gestió; Dashboard, B.Inteligence, Taules dinàmiques, Power Pivot,..

 

S’ofereix:

Contracte temporal amb possibilitat d'incorporació a una empresa líder al sector.

Salari molt competitiu.

 

Funcions:

T'encarregaràs d'aportar ajut a la Direcció Administrativa i Financera en l'àmbit de la comptabilitat financera i analítica, en l'obtenció i la preparació d'informació comptable/administratiu/iva de la societat per a la correcta presa de decisions.

Col·laboració en la comptabilització i l'elaboració de quadres de situació financers.

Sota la supervisió del Rble Admin & Finances revisió i manteniment d'aspectes legals (RGPD, PRL, Medi Ambient, Igualtat, Compliance, etc.)

Sota la supervisió del Rble Admin & Finances col·laboració en el compliment i la implementació d'aspectes fiscals (SII, presentació impostos, etc..)

Col·laboració en els processos d'auditoria comptable.

Preparació i gestió de quadres de comandament i aspectes relacionats amb la comptabilitat analítica i de costos.

Col·laboració en la realització de pressupostos departamentals i seguiment de kpis dels mateixos.

Col·laboració en l'elaboració i el manteniment d'aspectes lligats a la Iso de Qualitat de l'empresa.

Col·laboració en les tasques d'informatització dels processos de l'empresa, així com seguiments de desenvolupaments informàtics per part de proveïdors externs.

Col·laboració en els processos administratius i de gestió RRHH.

Col·laboració en el manteniment de la gestió i el control d'infraestructura.

Col·laboració en el canvi i adaptacions derivats de nous sistemes ERP.

Col·laboració en l'elaboració del compte d'explotació i el balanç de situació mensual/trimestral/anual.

Suport, en cas de necessitat, en tasques de registre i codificació del Dept. Comptable.

Col·laboració en la sistematització de processos departamentals.

Detecció i transmissió de -oportunitats de millora-.

Localitat, Província


TORTOSA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Ensenyaments universitaris d'1 er i 2n cicle, de només segon cicle i equivalents (llicenciats)

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Es requereix vehicle propi


No

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/es


Comarcal

Durada contracte


Temporal

Tipus de Jornada


Completa

Salari


22.400€/bruts anuals en 14 pagues

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.