Tasques:
Preparació de documentació per a realitzar visites de camp i/o enviament de documents a propietaris/es
Realitzar visites a propietaris/es
Comparació de dades obtingudes en visites de camp, comprovació de documents acreditatius de la titularitat dels terrenys i introducció de dades al llistat
Control i seguiment de gestions realitzades
Comprovació del recull de tota la documentació necessària per a procedir a l'enviament a les empreses promotores dels contractes signats
Recull i comprovació de la documentació
Comprovació de la documentació aportada per la persona propietària
Complimentació de la informació
Requisits:
Coneixements d'informàtica:
Aplicació de processadors de text, Microsoft Office ( word nivell mitjà)
Aplicació de Fulls de càlcul, Microsoft Excel (nivell mitjà)
Aplicació de tecnologia i gestors de bases de dades,Microsoft Acces (nivell mitjà)
Experiència laboral més de 6 mesos
Valorable experiència en els següents camps:
Passantia d'advocats
Personal empleat
Programa de proveïment/materials
Tramitadors/es processals
Empleta/da administratiu/va amb atenció al públic
Carnet de conduir: A1-A2-A-B-AM