Administratiu/va - Recepcionista

Publicada: miércoles, 30 de octubre de 2024

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Codi


520-2024G

Descripció


Necessitem personal administratiu- recepcionista per a Residència geriàtrica.

Vacants


1
  • Requisits: Necessitem currículums d’auxiliars Administratius / Recepcionistes
  • Formació: Grau Mig Administratiu o Formació en Recepcionista
  • Experiència: No es obligatori que tinguin experiència.
  • Funcions/tasques: 
  • Atendre la centraleta telefònica.
  • Recollir i lliurar la correspondència al departament administratiu.
  • Orientar al públic.
  • Vigilar els punts d’accés.
  • Gestionar les entrades i sortides del centre, tant dels residents, com dels familiars, acompanyants, proveïdors i personal del centre fora de la seva jornada laboral.
  • Registrar i arxivar les entrades/sortides d’estris dels residents.
  • Registrar i arxivar les entrades/sortides de documents personals dels residents (DNI, TISS...) en el cas que estiguin guardats a les oficines.
  • Registrar diàriament els àpats/entrepans servits al personal intern, extern, familiars i amics, per al seu posterior control administratiu.
  • Fer respectar el règim establert per la direcció, per a l’accés d’usuaris i visites a les diferents dependències de la casa.
  • Realitzar feines informàtiques bàsiques a nivell d’usuari.
  • Guardar i custodiar còpia de les claus dels espais del centre.
  • Connectar i desconnectar l’alarma.
  • Encendre / apagar el sistema de refrigeració segons la necessitat.
  • Complimentar i remetre les incidències referents a les entrades i sortides del personal al centre, durant la seva jornada laboral.
  • Gestionar les notes d’avaria.
  • Col·laborar amb el personal, en aquelles tasques de recolzament a altres professionals quan aquests ho requereixin, i sempre que sigui possible.
  • Ajudar les persones usuàries que ho necessitin en el trasllat d’equipatges, en coordinació amb la resta de professionals quan s’escaigui.

 S'ofereix: 

  • Condicions laborals:
  • Durada del contracte: Contracte inicial de 3 mesos amb possibilitats de pròrroga de 9 mesos mes.
  • Jornada-horari: Treballes dos dies i descansen dos dies (de 07:30 a 13:30 i de 15:00 a 19:30). De dilluns a diumenges.
  • sou  brut /any xNª pagues (junior-sènior): 1.112,22 € / mensuals i 21,25 € el dia festiu. 2 pagues extra (juny i desembre)
  • categoria professional : Recepcionista
  • Conveni col·lectiu: VIII CONVENIO MARCO ESTATAL

Localitat, Província


TORTOSA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


FP Bàsica

Titulació Requerida


Títol Professional Bàsic en Serveis Administratius

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


Recepcionistes-Telefonistes en Oficines, en general

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Més de 3 mesos i fins a 1 any

Tipus de Jornada


Completa

Salari


1.112,22 € / mensuals i 21,25 € el dia festiu. 2 pagues extra (juny i desembre)

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.