Funcions/Tasques:
Funcions a desenvolupar:
Les tasques a realitzar principalment seran;
• Realització de la comptabilitat de diferents empreses.
• Elaboració i presentació dels tancaments trimestrals, anuals. Així com la confecció dels diferents impostos; impostos de societats, IVA entre d'altres.
• Anàlisis dels balanços i assessorament comptable i fiscal.
• Declaracions de la renda.
• Efectuar al·legacions i/o aportar documents o justificants dels requeriments o inspeccions dels diferents organismes públics.
• Així com tasques en gestions diverses pròpies d’una gestoria.
Requisits:
* Experiència mínima dos anys en departament comptable i/o fiscal, sobretot en la presentació de les liquidacions trimestrals i realització de les declaracions de la renda. Es valorarà experiència en assessoria o gestoria.
Altres detalls:
* Estudis:
- CFGS administració i finances.
- Ciències Empresarials (Diplomatura).
- Administració i Direcció d'Empreses (Grau o Llicenciatura).
- Comptabilitat i finances (Grau).
* Valorem:
Una persona responsable, organitzada, proactiva, resolutiva, comunicativa i compromesa.
S'ofereix:
Contracte:
Temporal, per cobrir baixa maternal en possibilitats de quedar-se.
Jornada:
Completa.
Horari:
De 9:00h a 14:00h i de 16:00h a 19:00h. Possibilitat lliurar una tarda. Horari estiu intensiu.