SUPPORT ASSISTANT(HELPDESK)

Publicada: viernes, 25 de agosto de 2017

Tornar a ofertes

Descripció


CAPTIO (Tortosa) necessita persona amb Estudis Tècnics superiors, amb domini de les Tecnologies i amb bona dosi de dots per a la Comunicació oral i escrita fluïda i empàtica, orientada al client, organitzada i metòdica. Idiomes: Francès i/o Anglès avançat. Valorable formació en Background tècnic. Ferramentes específiques:ZENDESK Es demana experiència d' 1 ó 2 anys en posicions d'atenció al client i suport d'incidències. Contracte d'octubre a abril per a cobrir una baixa per maternitat.

Vacants


1

Contingut


Les tasques  a realitzar són de suport  a les persones usuàries de CAPTIO.

- Gestió de les peticions  de l'usuari/a entrades amb la eina (HELPDESK).
- Classificació, priorització i seguiment.
- Resolució en un primer nivell de tickets: dubtes funcionals i assistència bàsica.
- Escalada de bugs a l'equip tècnic quan ho requereixi.
- Manteniment del centre d'ajuda.
- Donar suport al  Support Manager en les tasques que pugui requerir.

Localitat, Província


TORTOSA

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Estudios post-secundarios, Enseñanzas de grado superior de formación profesional específica o equivalentes

Permisos de Conduir


B, C+E

Es requereix vehicle propi


No

Idiomes

Idioma Nivell Lectura Nivell Escriptura Nivell Parlat
Inglés Alto Alto Alto
Francés Alto Alto Alto

Ocupacions

Técnicos; Profesionales de Apoyo

Àmbits on es desenvoluparà el lloc de treball


Local

Comparteix aquesta oferta