Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el viernes, 22 de septiembre de 2017
Descripció
CAPTIO (Tortosa) necessita persona amb Estudis Tècnics superiors, amb domini de les Tecnologies i amb bona dosi de dots per a la Comunicació oral i escrita fluïda i empàtica, orientada al client, organitzada i metòdica.
Idiomes: Francès i/o Anglès avançat.
Valorable formació en Background tècnic.
Ferramentes específiques:ZENDESK
Es demana experiència d' 1 ó 2 anys en posicions d'atenció al client i suport d'incidències.
Contracte d'octubre a abril per a cobrir una baixa per maternitat.
Vacants
1
Les tasques a realitzar són de suport a les persones usuàries de CAPTIO.
- Gestió de les peticions de l'usuari/a entrades amb la eina (HELPDESK).
- Classificació, priorització i seguiment.
- Resolució en un primer nivell de tickets: dubtes funcionals i assistència bàsica.
- Escalada de bugs a l'equip tècnic quan ho requereixi.
- Manteniment del centre d'ajuda.
- Donar suport al Support Manager en les tasques que pugui requerir.
Localitat, Província
TORTOSA, Tarragona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
Cicle de grau superior o FP II
Titulació Requerida
GSFP INFORMÁTICA
Formació en BACKGROUND TÈCNIC
coneixements de ZENDESK
Permisos de Conduir
B, C+E
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Àmbits de selecció de candidats/es
Local
Durada contracte
6 mesos
Tipus de Jornada
Altres