Auxiliar administratiu/va Departament de Compres - Camarles

Publicada: lunes, 4 de junio de 2018

Tornar a ofertes

Descripció


Empresa de Camarles necessita una persona per al departament de Compres.

Vacants


1

Contingut


Funcions:
Desenvolupar les tasques necessàries per al correcte funcionament del Dept. de compres de l’empresa, donant suport també a altres departaments.

Tasques Principals:
Gestió de stocks, confecció de comandes a proveïdors, sol·licitud de pressupostos a proveïdors, comparatives de preus, recerca de productes nous i gestió de viatges d’empresa.

Requisits:
Titulació:
  • Diplomatura en Ciències Empresarials
  • Grau / Llicenciatura en Administració i Direcció d’Empreses
  • CFGS en Administració i Finances

Coneixements específics:

  • Coneixements de Microsoft Office, especialment Excel i Word.
  • Es valoraran coneixements d’anglès i francès.
Competències:
  • Capacitat per a treballar en equip i de manera organitzada.
  • Capacitat d’anàlisi i resolució de problemes.

S'ofereix: 

Durada de Contracte
:3 mesos de contracte prorrogable. 
Horari: DILL-DIV 09:00-13:30 / 14:30-18:00
Incorporació Immediata

Localitat, Província


CAMARLES

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Estudios post-secundarios, Enseñanzas de grado superior de formación profesional específica o equivalentes

Permisos de Conduir


No se requiere ningún permiso.

Es requereix vehicle propi


No

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica..

Àmbits on es desenvoluparà el lloc de treball


Local

Comparteix aquesta oferta