Administratiu /va i gestió laboral

Publicada: miércoles, 9 de septiembre de 2020

Tornar a ofertes

Descripció


Consultoria necessita incorporar un perfil administratiu i de gestió laboral de manera immediata.

Vacants


1

Contingut



Requisits:

  • Coneixement en gestió laboral. Altes, baixes, contractes, nòmines, seguretat social, funcionament de SILTRA, etc.
  • Coneixement del programa SAGE. Es valorarà de forma molt positiva.
  • Grau de ADE o Dret finalitzat.
Tasques: 
  • Realitzar gestions i tasques administratives.
  • Atenció de trucades telefòniques, control de visites, control d'agenda, etc.
  • Actitud positiva i proactivitat.

S'ofereix:

Contracte laboral a jornada completa o possibilitat de contracte en pràctiques, depenent de l'experiència dels candidats.

Formació a càrrec de l'empresa.

Localitat, Província


TORTOSA

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Estudios post-secundarios, Títulos propios de las universidades y otras enseñanzas que precisan del título de bachiller (2 y más años)

Permisos de Conduir


No se requiere ningún permiso.

Es requereix vehicle propi


No

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica..

Àmbits on es desenvoluparà el lloc de treball


Local

Comparteix aquesta oferta