Descripció
Cáritas Diocesana de Tortosa:
És l'instrument fonamental de l'Església Diocesana de Tortosa, per a l'acció caritativa i la promoció
social, que des de fa més de 60 anys desenvolupa una important tasca amb les persones que pateixen la
injustícia de la pobresa, lluitant contra l'exclusió i la vulnerabilitat social , sensibilitzant la societat en
general sobre les causes que l'originen i realitzant actuacions en diferents àmbits com formació, animació
territorial i promoció del voluntariat així com el desenvolupament de la xarxa de 34 Càritas parroquials i
Interparroquials.
Càritas te la voluntat de ser reflex de l’amor de Déu a través de la comunitat cristiana, i per això el seu
model d’acció social posa al centre la persona, l’acull, l’atén i l’acompanya tot facilitant espais
d’esperança i camins de superació. Càritas pretén empoderar i promocionar a les persones comptant
amb el seu protagonisme, oferint espais de reciprocitat i participació.
En aquests moments Càritas Diocesana de Tortosa necessita un/a Tècnic/a Administratiu/va per cobrir
una plaça de nova creació per tal de contribuir a fer possible aquesta visió.
Vacants
1
Funcions principals:
El/la Tècnic/a Administratiu/va de suport a l’àrea d’Acció Social desenvoluparà les següents funcions i
tasques:
Les principals funcions del/a Tècnic Administratiu serà:
• SUPORT EN LA GESTIÓ DE DADES D’INTERVENCIÓ SOCIAL – SICCE MIS
- Introduir les dades d’intervencions realitzades en el conjunt de Càritas Diocesana.
- Suport tècnic en la mecanització de dades d’intervenció social en el conjunt de Càritas
Diocesana.
- Gestió documental i arxiu.
- Manteniment de la base de dades.
- Coordinació amb les Tècnics d’Acció Social.
- Suport a Secretaria General en el control de pressupostos i nivell d’execució de projectes.
- Elaboració d’informes de seguiment.
- Suport general en l’àmbit administratiu en qualsevol projectes o servei de l’àrea social.
• SUPORT EN LA GESTIÓ DE DADES DE NOUS AGENTS – SICCE AGENTS - USUARIS
- Introduir les dades al CRM de Gestió d’Agents. Altes, baixes, modificacions.
- Gestió documental i arxiu.
- Manteniment de la base de dades.
- Assignació de rols als nous usuaris en funció de les indicacions donades.
- Elaboració d’informes de seguiment.
• SUPORT A RECEPCIÓ.
- Donar suport a recepció. Recepció de persones i trucades telefòniques.
- Gestió del correu electrònic i reenviament intern d’assumptes.
- Arxiu de documentació diversa en format físic i digital.
- Gestió d’agendes.
Requisits dels candidats:
• Preferiblement Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració.
• Bona capacitat comunicació i de relacions interpersonals.
• Capacitat de treball en equip, organització, iniciativa i autonomia.
• Domini de les eines informàtiques del paquet office.
• Es valorarà el coneixement previ de Càritas i experiència en parròquia.
• Alta motivació i identificació amb els valors de Càritas i els fins per als quals treballa.
Incorporació prevista:
20 de gener de 2025
Condicions laborals:
Categoria: Personal Tècnic Superior.
Jornada Complerta (37,5h/setmanals)
Contracte indefinit (període de prova 2 mesos).
Retribució segons conveni d’Acció Social de Catalunya.
Lloc de treball:
Tortosa
Localitat, Província
TORTOSA, Tarragona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
Cicle de grau superior o FP II
Titulació Requerida
TÈCNIC gestió administrativa
Permisos de Conduir
No es requereix cap permís.
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Idiomes
No es requereix cap idioma específic.
Àmbits de selecció de candidats/es
Local
Durada contracte
Indefinit
Tipus de Jornada
Completa