Borsa de Delineant de l'Ajuntament de Deltebre

Publicada: martes, 22 de abril de 2025

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Codi


282-2025C

Descripció


L'Ajuntament de Deltebre obre borsa de delineant per a l'àrea #DeltebreTerritori. Termini fins el 30 d'abril.

Vacants


1

Titulació exigida: Estar en possessió del títol de tècnic/a superior en delineació o titulació assimilable al lloc de treball, o estar en condicions de tenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies, en el seu cas. A més, s’haurà de disposar de carnet de conduir nivell B1. Les titulacions obtingudes a l’estranger han d’anar justificades amb la documentació que acrediti la seva homologació; a més s’adjuntarà al títol la traducció jurada.

Presentació d’instàncies i procedència de les persones interessades.
Sol·licitud presencial.
Les instàncies sol·licitant prendre part de la convocatòria es presentaran a l’EAC (Espai d’Atenció a la Ciutadania) de l’Ajuntament de Deltebre personalment i com a data límit el dia 30 d’abril de 2025 a les 14:00 hores. El termini pot quedar prorrogat de forma tàcita per part l’Ajuntament de Deltebre, per períodes setmanals addicionals, per tal de garantir la participació en el procés de selecció d’un mínim de 3 candidats/es amb les habilitats curriculars adequades i precises que encaixin per l’objecte de la convocatòria.
Sol·licitud telemàtica.
La sol·licitud de participació i l’aportació de documentació es realitzarà preferiblement de forma telemàtica a la seu electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament de Deltebre (tràmits i serveis > tràmits amb l’Ajuntament > Relacions amb l’administració > Instància per a participar en una borsa de treball), dins el termini establert en l’apartat anterior i, si s’escau, amb les pròrrogues addicionals que es derivin.

Documentació a presentar.
La instància anirà acompanyada de la següent documentació (molt important aportar al moment de presentació de la instància els documents originals i les fotocòpies corresponents d’aquests degudament compulsades):
Fotocopia compulsada de la titulació d’accés requerida.
Currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.
Vida laboral actualitzada.
Permís de conduir, classe B.
Documentació acreditativa dels mèrits a tenir en compte a la fase de concurs: cursos, contractes laborals o certificat de l’empresa indicant les funcions realitzades, certificats de serveis prestats, etc. (fotocòpies compulsades, si s’escau).

Funcions i tasques a realitzar.
Les funcions principals d’aquest lloc de treball són les següents:
Traçar i revisar plans, d’acord amb les especificacions d'altres tècnics, com ara arquitectes i enginyers.
Elaborar la documentació gràfica necessària per poder planificar i desenvolupar tot tipus de construccions tant d'edificació com d'obra civil.
Representar els plànols dels projectes i dur a terme les operacions de cubicació (mesurament de volums) i de valoració de les distintes unitats d'obra.
Assistència gestió operativa a les diferents fases de la tramitació de subvencions.
Elabora i col·labora en la realització i aportació de dades en informes, propostes, expedients, treballs diversos, etc., fins i tot els de contingut o procés complex, propi de cada secció administrativa i dintre de l’àrea d’adscripció.
Realitzar tasques de camp (mesuraments i alineacions).
Assistència, gestió operativa i atenció pública del Pla d’usos i serveis de temporada.
Supervisió de la primera ocupació de les llicencies d’obra atorgades.
Col·laboració i preparació de memòries valorades, valoracions de pressupostos i comprovació de certificacions d'obra.
Utilitzar material de dibuix assistit per ordinador, per crear, modificar i obtenir representacions en forma impresa o digital.
Manteniment de les bases de dades informatitzades, arxiu, plànols i qualsevol altra documentació ja sigui de caràcter informàtic o no, de manera que pot ser-li requerida per la seva àrea de treball en qualsevol moment.
Realitzar tasques d’atenció a la ciutadania sobre dades cartogràfiques o qualsevol altra matèria de les seves funcions. Facilitar informació al públic en consultes relacionades amb la cartografia municipal.
Arxiu i custòdia de la cartografia municipal, cadastre, projectes municipals i plànols en general.
Presa de dades i aixecament de plànol senzills en edificis, places, etc.
Seguiment de la realització de còpies i enquadernació de projectes.
Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït/da.

Localitat, Província


DELTEBRE, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau superior o FP II

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Temporal

Tipus de Jornada


Completa

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.